tiistai 20. maaliskuuta 2012

Hormonihirviö

Olen nyt popsinut Primoluteja perjantaista lähtien. Sunnuntaina on kuurin viimeinen pilleri ja sitten pitäisi vain odottaa kuukautisia. Jotain hormonitoimintaa kehossani näyttää kuitenkin olevan, koska taas itkettää kaikki. Esim. suloinen koiranpentu, joka tuli haistelemaan minua sunnuntaina ollessamme kävelyllä. Hullu. (siis minä, ei koira).

Tietysti olen ollut optimistinen ja tehnyt laskettu aika- laskurin sillä oletuksella, että kuukautiset alkaisivat tiistaina. Olen saanut tiistai-fiksaation siksi, että gynekologi sanoi kuukautisten alkavan 4 päivän sisällä viimeisen primolutin ottamisesta. Ja koska olen aina ollut keskiverto joka asiassa, toivon sen olevan niin myös tässä jutussa. Ja tittidittidii: laskettu aika olisi 1.1.2013.

Perkule siihen olisi pitkä aika. Raskaus kestää hurjan pitkään.

Sunnuntaina kävelylenkillä törmäsimme K:n kaveriin ja tämän vaimoon, jolla on laskettu aika keväämmällä. Maha oli kamalan kaunis. Päädyimme Caruseliin kahville ja oli kyllä haikea/surullinen olo. Jos kaikki olisi toisin, meitä olisi ollut kaksi maha pystyssä olevaa. Nyt oli vain yksi. Mutta olen vilpittömän onnellinen heidän puolestaan, heistä tulee aivan ihanat vanhemmat pikkuiselle. Toivottavasti kaikki menee hyvin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti