perjantai 26. lokakuuta 2012

Raskaana 29+2

Huhhuh! Uskomatonta, että töitä jäljellä enää 5 viikkoa ennen äitiysloman alkua!
Ihan oikeasti, aika on mennyt tosi tosi nopeasti.

Mulla on päivisin aika hyvä olo, mutta töidne jälkeen olen ihan koomassa. En siis ole saanut himassa oikein mitään järkevää aikaiseksi, mikä tietysti harmittaa suuresti. Eli mua myös arveluttaa muutto ja pakkaaminen! Miten saadaan kaikki tehtyä ajoissa, jos mulla ei ole ollenkaan virtaa?

Se kaikki suurin purkamispuoli ajoittuukin sitten siihen hetkeen, kun olen tuoreeltani aloittanut äitiysloman. Toivottavasti olo pysyy yhtä hyvänä kuin nyt, koska silloin on odotettavissa energisiä keskipäiviä. Ja illalla voi koomailla ihan rauhassa.

Ai niin: uudessa asunnossa on muuten sauna! Ei olla mitään himosaunojia ja nyt raskaana ei varsinkaan ole tullut kovin hyvä olo höyryhuoneessa. Mutta on se aika kiva olla olemassa. Ehkä. Ainakin sitä voi käyttää lisävarastona, kuten lapsuudenkodissani tapahtui.

Beibi potkii ja myllää.

Ei muuta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti