perjantai 18. toukokuuta 2012

Väsymystä ja verenpainetta

Ehdinkin tuossa jo muutama päivä sitten ihmetellä, että minne ne kaikki "raskausoireet" ovat kadonneet. No se väsymys nyt ainakin tuli paikalle. Ei tässä ole mitään järkeä, miten voi ihminen olla näin väsynyt. Voisin vain nukkua, nukkua ja vielä lisää nukkua. Esim. päikkärit olis ihan ehdottomat.

Heräsin eilen aika pirteänä n. klo 8 viettämään Helatorstaita. Hommailimme kotona kaikenlaista ja K lähti juoksulenkille josksu puolenpäivän jälkeen, minä menin nukkumaan. Vedin n. tunnin päikkärit ja olin sen jälkeen ihan pihalla taas kerran. Kävimme kävelyllä Jätkäsaaressa ihmettelemässä rakennustyömaita, hengailimme kotona, söimme...ja sitten tulikin Suomi-USA- matsi, eli yhtä kuin päikkärit mulle.  Heräilin aina kun K karjui matsin tapahtumista.

klo 22 aikoihin olikin jo aika mennä yöunille. Tää on aivan naurettavaa.

Ja sitten se verenpaine. Siinä keskenmenneessä raskaudessa mulla oli kaiketi vähän korkea verenpaine ja olen nyt yrittänyt mittailla sitä. Mulla oli aika hyvä seurantajakso, mutta siihen tuli viikon paussi ja toissapäivänä aloitin uudestaan mittailun. Huolestuttavin tuloksin. Verenpaine huitelee jossain 138/92- tienoilla, ei hyvä ollenkaan. Silloin ennen sitä mittaamispaussia verenpaine oli paljon alhaisempi, jotain 124/72.

Huolestuttaa todellakin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti